Cennik księgowość dla spółek z o.o.

Cennik usług księgowych świadczonych dla spółek z o.o.

Księgowość spółki od 290 zł

Poniżej znajdziesz szczegółowy cennik księgowości dla nowych spółek z o.o., które po raz pierwszy dokonują wyboru biura księgowego.

Cennik księgowań dla spółki z o.o.

Cennik księgowości zależy od ilości dokumentów a także od rodzaju prowadzonej przez spółkę działalności. Poniżej nasz promocyjny cennik dla nowych spółek świadczących działalność usługową.

Księgowość od 290 zł miesięcznie

Za księgowość Twojej spółki zapłacisz od 290 zł miesięcznie do 5 zapisów miesięcznie. Jeśli w Twojej księgowości będzie więcej zapisów niż 5, to za każdy dodatkowy zapłacisz już od 7 zł. Jest to promocyjny cennik dla mikro i małych spółek, które świadczą działalność usługową. Nie jest to jednak cennik dla każdej spółki. Zobacz w akapicie poniżej dla jakich spółek jest ta promocja. Jeśli spółka będzie czynnym podatnikiem VAT to koszt będzie o 99 zł wyższy.

Które spółki mogą skorzystać z promocyjnej oferty księgowości?

Możesz skorzystać z promocyjnej oferty księgowości za 290 zł miesięcznie jeśli twoja spółka:

  • nie prowadzi handlu międzynarodowego, zakupów zagranicznych i nie ma rozliczeń w walutach obcych;
  • nie zatrudnia pracowników (umowy o pracę, zlecenie, dzieło, powołania);
  • posiada tylko jeden aktywny rachunek bankowy;
  • prowadzi rozliczenia wyłącznie bezgotówkowe za pośrednictwem krajowego rachunku bankowego;
  • ma charakter usługowy.

Aby skorzystać z tej oferty przekazuj nam wyciągi bankowe i dokumenty w formie elektronicznej. To znaczne ułatwienie dla Ciebie i dla nas. Wyciągi bankowe dostarczysz wygodnie w formacie MT 940. Taki rodzaj wyciągu uzyskasz nieodpłatnie w wielu bankach np. ING, Nest, Alior Bank. Faktury sprzedaży i zakupu dostarczysz nam za pośrednictwem dedykowanego oprogramowania do wystawiania faktur, np. program Subiekt 123 ( 14,90 zł/ ms.). Poniżej kilka dodatkowych informacji na temat zapisów księgowych.

Czym jest zapis księgowy?

Zapisem księgowym jest każdy zaksięgowany dokument na przykład faktura, rachunek, lista płac, wpływ na rachunek bankowy, wypływ z rachunku bankowego, wpływ do kasy, wypływ z kasy, nota księgowa, nota odsetkowa, raport miesięczny z kasy fiskalnej, dowody wewnętrzne i inne zapisy na przykład polecenia księgowania.

Wycena dokumentów kosztowych

Jak liczone są dokumenty kosztowe? Każdy zaksięgowany dokument jako jeden (faktury, faktury wielostronicowe rachunki, faktury zaliczki, faktury korekty, noty księgowe, noty odsetkowe, faktury rozliczeniowe, itp. pomijając fakturę proformę). Każdy z wyżej wymienionych dokumentów liczony jest jako jeden bez względu na ilość stron i pozycji jakie znajdują się na dokumencie.

Ile kosztuje sporządzenie sprawozdania finansowego w spółce z o.o.?

Sprawozdanie finansowe zobowiązana jest sporządzić spółka raz do roku obrotowego. Jest to więc koszt, który poniesiesz raz na rok. Koszt sprawozdania to 1 500 zł a koszt deklaracji CIT to 200 zł.

Dowiedź się więcej na temat oferty księgowości dla spółek z ograniczoną odpowiedzialnością https://www.bartlomiejkukula.pl/index.php/ksiegowosc-malej-spolki-z-o-o/

Chcesz założyć spółkę z o.o. ale nie wiesz jak to zrobić? Odwiedź koniecznie nasz poradnik na temat zakładania spółek